Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα
https://www.hometalk.com/member/249085237/sallie1315774
Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα, καθώς απελευθερώνουν επικίνδυνα χημικά και βλάπτουν τόσο την υγεία όσο και την καμινάδα.
Μην καίτε βαμμένα ή εμποτισμένα ξύλα, καθώς απελευθερώνουν επικίνδυνα χημικά και βλάπτουν τόσο την υγεία όσο και την καμινάδα.